Мотоцикл MUSSTANG FOSTI 150 – ПРИЗНАЧЕННЯ І ОПИС:
Відчуйте могутність та свободу дорожнього мотоцикла MUSSTANG FOSTI 150. Вперше сівши за кермо, ви побачите не лише засіб передвиження, а й джерело безмежних можливостей. Потужний двигун забезпечує високу продуктивність та динамічну відповідь на керування. Ефективна топливна економія та відмінна маневреність роблять цей мотоцикл ідеальним вибором для справжніх поціновувачів волі та швидкості. Високоякісні матеріали та ретельне виробництво гарантують надійність та тривалий термін служби мотоцикла. З комбінацією усіх цих переваг він ідеально підходить для середніх подорожей в межах міста, надаючи вільність та задоволення від кожного моменту на дорозі.
▲ Дискові гальма зі 2-поршневим суппортом. ▲
▲ Задні амортизатори з регулюванням. ▲
ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВИГУНА:
MUSSTANG FOSTI 150 - отримав передовий бензиновий, 4-х тактний, вертикально розташований, 162FM двигун з такими технічними характеристиками:
- 1-циліндровий, 2-клапанний
- 12 кінських сил
- 11,8 / 6000Нм при об./хв.
- за подачу палива відповідає дросельна заслінка (карбюратор)
- 149 кубічних сантиметрів
- мотор мотоцикла охолоджується потоком зустрічного повітря
ОПИС ЗРУЧНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ MUSSTANG FOSTI 150
Для комфортного використання мотоцикла були продумані такі конструкційні рішення:
- КПП - механічна, 4-х ступінчаста
- Запуск двигуна за допомогою кік-стартера (зручною ніжкою стартера)
- Максимальна швидкість - 101 км/год
Підвіска:
- Попереду встановлена телескопічна вилка, з гідравлічними амортизаторами
- Ззаду, встановлена маятникова, важіль із пружинно-гідравлічними амортизаторами з подвійною пружиною картриджного типу
Ці рішення дозволяють з комфортом проходити різні вибоїни, Ви обов'язково знайдете баланс саме під свою вагу та умови використання між м'якістю та керованістю техніки.
ШАСІ І ГАЛЬМОВА СИСТЕМА:
Ідеальний баланс між ефективністю гальмівної системи та видатною стійкістю на дорозі досягається за рахунок ретельного проектування, яке враховує колісну базу в 1255 [мм]. Якісний диск та точні гальма для повного контролю:
Спереду:
- 2,75 — 18 R [дюймів]
- встановлено сучасне, легке і одночасно потужне дискове гальмо. Конструкція забезпечує мінімальний перегрів диска та впевнене гальмування незалежно від погоди та температури.
Ззаду:
- 3 — 18 R [дюймів]
- стоїть надійний і простий в обслуговуванні, барабанний, механічне гальмо, з гарним захистом від бруду.